Bent u op zoek naar een systeem voor de order afhandeling van al uw verkoopprocessen om tijd en kosten te besparen? Dan bent u bij Quootz aan het juiste adres! Wij bieden de perfecte order entry software voor uw order afhandeling, namelijk Merkato voor CPQ. Maar wat zijn de voordelen van order entry software? En welke mogelijkheden biedt Merkato u? Dat vertellen we u graag!
Order entry betekent letterlijk het proces waarbij bestellingen (de orders) worden opgenomen in het systeem van uw bedrijf. Middels order management software wordt dit proces u gemakkelijker gemaakt. Wanneer u complexe producten verkoopt kan deze software dan ook uitkomst bieden! Zijn er bijvoorbeeld veel keuzemogelijkheden in volumes, gewicht of materialen? Dan is de kans groter dat er fouten worden gemaakt. Middels order entry software worden aan de hand van het systeem enkele keuzes geselecteerd, waardoor u zeker weet dat enkel de produceerbare combinaties worden aangeboden.
Merkato is een volledig geautomatiseerd order entry systeem waarin u alle businessrules kunt laten opnemen. Dit maakt het voor uw medewerkers een stuk gemakkelijker om de bestellingen in het systeem van uw bedrijf op te slaan. Bovendien zullen zij op deze manier altijd foutloos alle eigenschappen en wensen invoeren, met als gevolg dat uw klanten altijd correcte en leverbare producten aangeboden krijgen, welke zelfs 3D gevisualiseerd kunnen worden! Tot slot kan Merkato naast het opnemen van de bestellingen ook de orderadministratie voor u uit handen nemen. Op basis van de ingevoerde gegevens toont de software een prijs, specificaties en voorbeeld van het product. Dit kan vervolgens worden uitgedraaid in de vorm van een offerte!
Naast dat wij middels Merkato gebruik maken van de allerbeste software, garanderen wij u ook een aantal andere voordelen:
De order entry software van Quootz stelt makkelijk, snel en efficiënt offertes op voor uw klanten. In de software zijn alle producten, onderdelen en de onderlinge mogelijke combinaties van uw bedrijf opgenomen. Zo weet de klant zeker wat mogelijk is en krijgt die een offerte opgestuurd dat juist en volledig is.
Zo winnen u en uw collega’s veel tijd in het maken offertes en zal het verwerken van complexe orders ook minder tijd kosten. Met als resultaat lagere productie- en ontwikkelingskosten, wat leidt tot meer wist of meer capaciteit voor innovatie voor uw bedrijf.
Al met al kunt u middels ons order entry systeem een complexe order nu in enkele dagen of zelfs sneller verwerken!
Om van de excel sheets af te stappen heeft Euromail gekozen voor Quootz. Euromail houdt zich bezig met direct en directmarketing en is het digitale zusje van PostNL. Zij hebben voor Quootz gekozen vanwege de vele mogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid van de software. Een offerte maken bespaart hen nu vele uren. Wilt u weten hoe? Lees dan verder in de klantcase van Euromail.
Bent u geïnteresseerd in onze order entry software? Of wilt u meer informatie over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Die bespreken wij graag met u! Neem contact met ons op via ons contactformulier of bel naar + 31 (0)88 6375286. Wij kijken ernaar uit om u te ondersteunen in het vergemakkelijken van uw order entry proces!
Volg ons ook op LinkedIn en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!
Dagelijkse Gebruikers
Marktleider Sinds
Tijdwinst
Jaar Ervaring