Ambitie, ondernemerschap en collegialiteit. Dat is wat de medewerkers van Quootz met elkaar gemeen hebben. In onze platte organisatie heeft iedereen de mogelijkheid kansen te grijpen en initiatieven te ontplooien. En wanneer nodig helpen we elkaar een handje, want we staan altijd voor elkaar klaar. Daar worden ons product, onze klanten én onze medewerkers beter van. Het is niet voor niets dat we sinds 2015 marktleider zijn in het ontwikkelen van web-based en meertalige software voor sales- en productconfiguratie. Onze software Merkato en onze mensen zorgen ervoor dat klanten hun producten wereldwijd eenvoudig, consistent en met een uitmuntende klantbeleving kunnen verkopen. Als er íets is waar we in geloven, dan is het Merkato. Samen groeien we en veroveren we de markt in niet alleen Nederland, maar ook België en Duitsland.
Kom jij ons ambitieuze en enthousiaste team versterken? Is geen uitdaging jou te groot en wil je het maximale uit jezelf halen, maar weet je jouw focus ook te onderbreken voor een portje darten, een partijtje poolen of een gezellige barbecue met je collega’s? Kijk dan of één van deze vacatures jou op het lijf geschreven is.
Jij schiet absoluut geen wortel in je kantoor, want je bent continu in contact met onze bestaande klanten en zoekt naar de juiste manieren om hen te helpen met hun uitdagingen. Samen met de technische collega’s kijk je hoe je onze software op de beste manier bij de klant kunt implementeren of ontdek je hoe je deze nóg efficiënter kunt inzetten. Door je te verdiepen in de software en écht te luisteren naar de klant, weet je de vertaalslag van businessproblemen naar onze oplossing te maken. Je weet wat je klant nodig heeft en bent in dit kader ook verantwoordelijk voor de planning van trainingen en de juiste inzet van consultants. Jij zet dat stapje extra voor je klant en bent niet bang om ook zelf de handen uit de mouwen te steken.
Iedere klant heeft zijn eigen uitdagingen en jij krijgt er energie van om dit te vertalen naar de juiste oplossing. Met een flinke dosis analytisch vermogen en je boerenverstand kun je je inleven in de klant, snap je waar hij tegenaan loopt en weet je de bottlenecks in de (bedrijfs)processen feilloos bloot te leggen. Zo weet jij hoe onze software op de beste manier ingericht kan worden, zodat de klant er maximaal van profiteert. Je hebt een technische of bedrijfskundige achtergrond en bent flexibel ingesteld. Het maakt jou niet uit of je vanuit huis, op kantoor of bij de klant op locatie werkt. En als een accountmanager hulp nodig heeft bij het maken of geven van een demo of de supportafdeling komt wat kennis te kort: jij bent er niet te beroerd voor om even bij te springen.
Ons softwareplatform is alles voor ons. We geloven erin, maar weten ook dat we continu moeten blijven luisteren naar de klant en moeten doorontwikkelen. Om voorop te blijven lopen in de markt, moeten we scherp blijven en de lat hoog leggen. En dat is waar jij energie van krijgt! Samen met je collega’s onderhoud en verbeter je ons platform. Ook van het inregelen en onderhouden van de honderden koppelingen met tiental verschillende systemen (vaak ERP, CRM of CAD) krijg jij energie. Je bent een belangrijke spil in ons supportteam en een toegankelijk persoon voor onze consultants in het veld, wanneer het voor hen nét even iets te ingewikkeld wordt. Je bent flexibel, ambitieus en blijft aan ontdekken. Kennis van JAVA is een pré, maar nog liever hebben we dat jij verder kijkt dan één specifieke programmeertaal.